Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

onsdag 1 januari 2014

Gott nytt 2014!!!

Vi har firat en mild, grön nyår i goda vänners lag. Vid tolvslaget samlades vi kring makens eldfat i trädgården. 
Fyrverkerier briserade på avstånd medan vi skålade in det nya året i Pommac och rosé.
Finns det nåt ljuvligare än tulpaner? En go väninna kikade in med en vacker bukett och önskade Gott nytt år på nyårsaftonens dag -nåt som gjorde mig enormt glad!
Imorgon drar vardagen igång och maken ska jobba. Vi har i god tid krupit ner bland gladmönstrade sängkläder.
Jag är väldigt förtjust i vårt nyfixade sovrum...

Stella trivs också gott här...

Gott Nytt 2014 på er!!:)

4 kommentarer:

  1. Jättefint i ert sovrum. Romantiskt ♥

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att ha fått ett mysigt nyårsfirande.. <3 Och jag säger bara åhh uggletavlan i ert sov rum..vill haaa! ;)

    SV: Skoj att du gillade min lampa..ja försjutton gör en lika du med..finns ju galet många fina små lampskärmar att fynda.. =)

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!