Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

onsdag 12 februari 2014

Viktsnack och retroporslin

Har jag nämnt att jag viktväktar? Jag tycker att jag tjatar om det ÖVERALLT! Detta i rent preventivt syfte. Om alla vet om det så kan jag ju liksom inte med att balla ur.... 
Jag bombarderar mitt instagram med viktväktarkäk i kombination med snyggt retroporslin... Hittills har jag tappat 5% av min ursprungsvikt. Så himla kul!!!
Nya favvofikan är Lindahls vaniljkvarg och frukt. Sjukt gott!
Häromdagen körde vi tacopaj... Jag har loppat litegrann också. Det kommer mer bilder men silverbrickan som ljusen står på är nyloppad...
Förutom maten så flyter livet på as usual... Fullt ös dagtid och kvällshäng och kattgos kvällstid. Jag hoppas att lilla Stella får kattungar i vår. Då får ni stå ut med mer kattbilder...;)
Jag scrappar en del mellan varven också.  Detta kort är på g... Det är till ett par på deras 50-åriga bröllopsdag!!! 
Så många år... Det är respekt tycker jag...

2 kommentarer:

  1. Grattis! Det måste kännas underbart! =) Även jag måste ta tag i att bli utav med ännu ett gäng överskotts kilon, men måste få tillbaka min ork och jävla anamma först.. Men skam den som ger sig, snart är jag nog tillbaka på banan igen.. ;)

    SV: Ja varför inte, dessa gamla skolbänkar är allt för fina för att inte användas.. <3

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Jag kör också viktväktarna. Det är det enda som funkar för mig. Jag har försökt det mesta men viktväktarna är den enda metoden som funkar för mig.

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!